Escola för iPhone

• Säkerhetsstatus

Softonic-recension

Skola: Effektiv skolkommunikations- och organisationsapp

Escola är en iPhone-applikation utvecklad av escola GmbH, utformad för att effektivisera kommunikation och organisation för föräldrar, elever, lärare och skolledning inom Escola-plattformen. Appen erbjuder en rad funktioner för att underlätta effektiva skolinteraktioner.

Användare kan enkelt kommunicera viktig information och meddelanden mellan skolan, föräldrar och elever via smarttelefon eller webbportal. Appen möjliggör spårning av status för skickade meddelanden, vilket gör att användarna kan se vem som har läst dem. Dessutom kan föräldrar registrera, bekräfta och kommentera frånvaro, medan elever kan se sina frånvaro bekvämt.

Dessutom möjliggör Escola delning av viktiga skolevenemang genom sin agenda-funktion och tillhandahåller informativa klassöversikter, uppgifts- och tentamensschema, dossierinlägg, betyg, anslagstavlauppdateringar, filutbyte, skolerbjudanden och olika andra funktioner för att förbättra skolkommunikation och organisation.

Program tillgängligt på andra språk

Escola för iPhone

• Fri

• På Svenska
  • V 2.9.3

(0)
  • Säkerhetsstatus

Användarrecensioner om Escola

Har du provat Escola? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.